ons/torsdag!

Igår åkte ja efter en inbjudan av en sällskapskväll till Vara. Jag, tobbe, stefan och johanna spela "med andra ord" och drack ett par glas vin...måste säga att de spelet gör att man får träningsvärk i skrattmusklerna!! Min favvo! Tror nog att tobbe fick ett par glas vin för mycket, haha hur rolig som helst med sitt leende och dumma förklaringar :p

Självklart gick ja till min sandro och sov, älskar hennes säng =) och henne med så klart...blev en mysig kväll med massa tjejsnack och sen somna vi som två små klubbade sälar som hon uttrycker sig. Så när vi vaknade idag åt vi en riktigt mysig frukost...namn namn...

Nu är vi hos mig och jonas och planerar lite inför våran långa resa =) kommer bli riktigt nice.... Tyvärr måste vi hitta en person till som vill med men de är ju inte många som vill ta ledigt från jobbet i två månader tyvärr. Men men hittar nog någon trevlig prick till de oxå =)

Nä nu ska vi ta oss ett glas vin till och spela lite yatzy...riktigt höst mys med tända ljus och lite chips & dip =)

see yaa!!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0