Helgen =)

Japp ännu en söndag är här!
I fredagskväll jobbade jag så det blev en lugn hemma kväll efter jag kom hem.
Men lördagen startade tidigt med att vi åkte till falköping (jag jonas och tio pers till) man öppna första cidern på väg dit för att ladda för vårt  fullspäckade schema =) Han knappt gå ur bilen innan vi åkte vidare till första aktiviteten-LASERDOME!! Fy fasen vad kul, de var bland det ballaste och roligaste jag gjort på många år! Pang pang, ghaaa...huka-skjut!! Haha riktigt kul att spela i två lag, första gången var ja ur dålig och kom sist...kan bero på att jag fick panik av att man inte såg något i mörkret och helt plötsligt står en jäkel framför en och "dödar" en....ghaaa! Men andra omgången ägde jag-mohaha eller ja jag vann inte men kom i mitten iaf =)

Efter laserdomen blev de en sväng upp till marcus efter pizzerian och hann knäcka några bärs innan vi fick åka till bowlingen =) även där blev de lite drickande och "tävlande" mohaha ja är inte dålig jag som jonas brukar säga :p
Efter de blev de ännu en sväng till marcus, måste ge han kred för hans underbart goda bål!! Mmm var hallon i och jag älskar det!
Det var meningen att vi skulle till terassen och lyssna på björn rosenström efter det men vi drog tillbaka till herrljunga och heja på vännerna som var med i korprocken på gyllene kärven! Och självklart vann dom...så nu är dom vidare i final! Gött kul för dom :p Efter kärven fick man fasen kämpa för att få en taxi hem...var ju sjukt mycket folk där! Jaja kvällen sluta ju bra när man väl fick krypa ner under täcket och få  värme i kroppen igen...efter många om och men :p

Så nu sitter man i soffan och pinas varje gång man reser sig, har ju sån fruktansvärd träningsvärk efter laserdomen och bowlingen =) haha vem hade kunnat tro det?

Nä nu ska ja laga lite käk och sen försöka hinna träna på finmotoriken av att köra bil inna ja ska jobba =( känns som om man jobbar jämt! Jaja de är väl bra de ist för att inte göra något....

Pease and understanding!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0