Fredan!

Jupp i dupp...idag är de fredag igen...tyvärr ka ja jobba ikväll och hela dagen imorgon så de bli inte mycket till fest ikväll. Men en riktigt mysig hemma kväll med jonas är planerad, sista ensamma kvällen innan jag åker =(
Imorrn direkt efter jobbet ska ja hem och göra mig iordning för att åka till Vara igen. Ska förfesta med sandra h, sandra a, sanna, emelie och några till innan vi drar till casabar...de är säsongsstart =) alltid mycket folk då...dessutom måste ja ju festa av mig om ja ska iväg ett par veckor....:p
Igår kväll va ja o min älskling ute och körde, gick riktigt bra...hihi han öste beröm över mig så ja blev allt lite stolt....men så helt plötsligt tar den glädjen slut då en polis bil kommer! Opps-hjärtat i halsgropen........Men dom önska mig lycka till och ursäktade sig att dom hade stört oss ;) hehehe hjärtat bultade riktigt hårt där ett tag!

Jaja nu ska ja börja laga lite mat så att man hinner äta innan man ska iväg till jobbet.
Hoppas bara att ´ticket ringer innan ja börjar jobba...ska ju boka flygbiljetter åt mig och min darling =) riktigt skönt att allt är ordnat och klart för vår dröm resa!

Får se om ja hinner skriva något mer innan ja åker...annars skriver ja om någon vecka igen!

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥LINDA♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥JONAS♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0