Fredag <3

ÄNTLIGEN! Idag är de fredag och ja älskar fredagar! Då vet ja ju att ja får två härliga sovmorgonar med min älskling till helgen =) dessutom   inledde ja dagen med ett litet bus me sandra och sen spöa ja skiten ur henne när vi spela 10 000! Haha fem gånger i rad vann ja på slutspurten och ja älskade varje sekund då sandra blev mer och mer frustrerad. Hon hade bråttom hem och skulle åkt redan innan vi börja spela men  hon ville "dra en omgång" som visade sig bli nära tre och en halv timme :p tillslut fick ja ju ge mig och lät henne vinna en sista gång =) haha (eller hur busen :p )

Nog om de...Jag har just duschat och haft en SPA-stund för mig själv...ska föna håret nu och sminka mig så ja är färdig när min darling kommer hem efter jobbet. Han har "fixat något för mig" ikväll...har mina anningar av vad de kan vara så ja får väl göra mig lite extra fin för honom ♥ Är lite extra pirrig när de kommer en överraskning från Jonas, kan ju vara allt mellan himmel och jord =) Hihi, älskar de här!!

Nää nu hinner ja inte skriva mer, han kommer ju snart!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0