Äntligen hemma!

Hej igen hemma plan!!
Måste säga att den här veckan har varit väldigt intensiv, lärorik, glädjande och depprimerande. Har ju varit fruktansvärt jobbigt att vara borta från min älskling och dessutom har man ju fått vänja sig med en ny stad och en ny livsstil och dessutom  sina rumskompisar...vilket inte var så svårt då man hamna med två helgoa tjejer (en från göteborg och en från lilla edet). Vet inte om ja hade sett så ljust på de här utom dom, väldigt roliga prickar =)
Men man ska inte bara kassta skit, de har ju varit många roliga stunder och mycket skönt tjej snack, vi har ju som sagt bott i "ett kolo" med tre personer till i våran lägenhet.
Skulle åkt till min far över helgen och haft lite kvalitetstid med honom och familjen men ville bara hem, hem till min Jonas...han kom just in i vardagsrummet med en skål med dip och chips och min älskade iskalla tillbringare vatten med hallon i-mmm mums =)

Nu ska ja ägna mig åt honom och teven, får väl se om ja hinner skriva innan ja åker tillbaka till lysekil på söndag :p

tjoho så länge!!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0