Uppdatering!

Ja som sagt ja får väl göra en uppdatering, har ju inte hunnit skriva på ett par dagar.

Tisdag/onsdag:
I tisdags kom min favvo Sandrabello hem till mig...vi åkte till borås där ja klippte mig och färga håret. Lägger upp en bild på det nån dag. Dessutom köpte vi varsin "puder" till håret. Produkten kommer från Schwarzkopf och heter OSiS Dust it, världens bästa prudukt som kombinerar vax, mosse och hår spray-jag älskar den!
Nog om det...när vi kom hem orkade vi inte laga mat så vi köpte med oss pizza =) mumma...länge sen ja åt de faktiskt. Sen hade vi en liten sällskaps stund med massa spel och tjöt...tillslut lägger sig jonas och vi skulle bara spela klart sista omgången av tiotusen spelet...men de sluta med att jag o sandra var vakna HELA natten och följde valvakan med filip och fredrik =) Blev hur glad som helt att Obama vann-var ju inte oväntat men ändå! Rös i hela kroppen då han höll sitt seger tal vid sex tiden på morgonen. I samma veva väkte jag min darling innan hans väckarklocka skulle ringa...hade ju gjort frukost åt honom och tänt mysbelysningen så där på morgon kvisten.  Haha han blev gött förvånad att jag och sandra suttit vakna och sen höll han sällskap innan han drog till jobbet...var riktigt mysigt faktiskt =)
Efter att han åkte somna vi som två små grisar efter en promenad....och vakna förvånansvärt tidigt vid halv tolv pigga och snygga igen =)
Följde mer sandro till vara när hon skulle hem....Passa på att åka till mamma, ville ju se valparna som lilla titti fick på natten (min mors hund) . Gudomligt söta! 
Körde hem sen på kvällen gick jätte bra, kenneth är inte längre rädd att åka med mig iaf =)
Min kära stora syster!
Här är dom små liven, ser ut som minikossor!
En stolt mor
Kan ju inte säga att dom är särskillt stora!



Torsdag: 
Nu sitter ja i soffan med datorn i knät efter en sen frukost....kunde ju inte sova något inatt =( vet inte om de beror på att vi vände på dygnet natten innan eller att ja haft fruktansvärda mardrömmar i natt....fattar inte att dom inte sluta. Var verkligen om allt mellan himmel och jordoxå....och varje gång ja försökte somna om så drömde  ja något nytt hemskt. Tur att jonas fanns hemma, han vakna flera gånger av att ja höll på att vrida och vända mig.....så himmla gulligt att han hållde om mig, så gott han kunde hela natten. Fan undra varför man har mardrömmar, någon som vet? 
Jaja nog om det....ska snart hoppa in i duschen igen och göra mig iordning...mor hämtar mig om någon timme då ska vi åka till graven ja inte sett ännu. Min kusin fick ju lilla Tindra som inte klarade sig....känns fruktansvärt, varför ska sådant hända små barn! Jag kunde ju inte vara med under begravnngen då jag var bortrest....så ja ska dit idag och lämna en liten nalle och tända ett ljus.
Efter de ska jag till lidköping och hälsa på mikaela som kommit hem från seychellerna...var snart ett år en vi umgick....ska stanna där över natten och ha en mysig tjejkväll med god mat och massa skvaller =)

See yaa!

 

Lämna ett spår
Postat av: Elin Härling

Så småå dom där grisarna!!!

Såg någonstans att du hade varit på Laserdome i Falköping, Finns det där nu?? Vet du om det finns någon hemsida dit, jag vill med göra nått skojsigt.. Kramar /Kusin vitamin...

2008-11-08 @ 14:07:40
URL: http://www.harling.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0