Uppdateraren=Jag :p

Usch, måste ta mig i kragen och skriva lite oftare...så tråkigt att göra
sammanfattningar om allt...de händer ju en hel del =)

I fredags så tog jag och min darling en välförtjänt och mysig hemma kväll...laddade upp med lite gott  och gosade ner oss under en filt framför tv:n....alltid lika mysigt att vara hemma och bara vara =)

Lördagen bev lite mer livad, efter en dag hemma med god mat och avkoppling, så drog vi ut i skogen! Låter lite konstigt men en bit utanför Gustavs hus i skogen har dom en bastu och en badtunna vid sjön, hur mysigt som helst med tända ljuslyktor och roligt sällskap...Trots att de blåste som attan så var de varmt och skönt att hoppa ner i badtunnan, Alcoholen kan kanske oxå haft en invekan på den fronten :p Medans några normala människor gick ur tunnan för att kyla av sig så sprang några (nämner inte vilka men ni fattar nog vilka de var) rätt ner i skön....fy fasen...kan inte varit många grader där i! Så när de blev allt för trångt i badet gick vi in i bastun och hamnade där i några timmar =)
I runda slag så var de är väldigt lyckad kväll och ser fram emot nästa gång om ett par veckor, trots att några blev lite för fulla :p

Söndagen spenderade jag med att skojbråka med Jonas, tycker de är så kul dem få gånger han blir mer bakfull än mig... Så de sluta till med att vi la oss i soffan och spelade kort eller "plump" rätttare sagt, riktigt kul faktiskt =)

Idag har ja bara tagit de lugnt och låtit det vara en lång morgon om man säger så :p Var iväg till polisstationen förut för att göra ett pass, men dom kunde inte göra de...alingsås polisstation är tydligen den närmsta som
har den befogenheten =( måste ju göra ett nytt pass i veckan så man vet att de kommer innan avresedagen!

Ska strax laga lite mat så de är färdigt tills Jompa kommer hem. Men slänger upp lite bilder sen den sista tidens fester, hårklippning m.m...har ju varit lite dålig även på det....sorry boys and girls!

 Tråkigt när hela sverige ser ut så här!

De tre  vännerna....
 och jerry på fest hos mig!

Jonas o Tony
  
   
   

 


En liten blandning av bilder som tagits de sista två veckorna. Blommorna
var från de inlägg jag skrev om härom dagen =)

Kisses and hugs from me ♥

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0