Storhandling!

Hihi jonas kom hem för en liten stund sen...pussa mig och försvann lika snabbt igen! Jäklar oxå....hehe nää så allvarligt är de inte...utan han hade fått ett smatal om att hans färstärkare är färdig så han var ju tvungen att åka dit och hämta den på en gång-han är som en liten pojke på julafton! Hihi älskar när han är på de humöret.
När han kommer tillbaka ska vi åka och stor handla som vi gör varje månad....brukar ta ett tag att gå igenom varje hylla och sen leta efter allt man ska ha. Måste nog ta mig en extra titt i kylen och frysen innan vi drar så ja får rensa ut så ja får plats me allt. Usch, hade ja inte haft me mig jonas så hade ja dragit mig för detta...inte allst roligt att handla...så länge de inte innebär kläder och inredning så klart :D

Nu tror ja att de är jonas som kommer så ja måste kila!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0