Oj!

Ojoj vad veckan bara springer ivgä...imorgon är de ju redan fredag igen! Ska ut till Jonas föräldrar och fira hans far på kvällen, kommer bli mysigt =) Lördagen blir även en heldag med firande, min kusin Emma fyller ju 20, hela tjocka släkten kommer då, trevligt tycker jag!!

I går åkte ja med sandra in till vara (som vanligt kom hon hit och sov över :p så mysigt...bakade kolakakor och
chokladbollar =) mmm jätte gott..och hennes mor påminde oss om att de bara är sju helgen kvar tills vi åker-nervöst!!) när hon åkte hem, hoppa av hos moder...var ju bara tvungen att kolla på valparna igen.
Kan bara säga att dom är gudomligt söta nu när dom öppnat ögonen....ville ta med mig alla hem! Gud vad ja blir blödig när de gäller sådana saker :p
När ja körde hem på eftermiddan så bestämde ja mig för att göra lax till middag, och ni som känner mig förstår hur ovanligt de är att JAG gör det...har ju varit för ja tycker de är så svårt att få de rätterna bra...men får säga att ja överträffade mig själv =)
Riktigt gott blev de, får nog börja äta lite mer fisk nu =)

Gick faktiskt nyss upp, har haft en skön sovmorgon igen...men enbart för att ja inte sovit i natt....hatar dom nätterna ja har hemska mardrömmar! Kan vara om allt mellan himmel och jord men nu den sista tiden har de varit om flygplan...och varje gång ja vaknar för att sedan somna om så drömmer ja nästan exakt samma sak igen!! Någon som vet varför?
Får panik...men har ju jonas som tröstar mig i sömnen...så sött av min Gludklimp =)

Nu hade ja tänkt att ta en macka, sen duscha sen sega runt lite...kanske snabbstäda innan ja får göra mat igen, ska ju jobba idag och måste ha me mig någon go matlåta....tror de får bli pannkakor med glass och hallon :p inte för att de är så nyttigt men man får synda ibland :p

Chippens nu drar jag =)



Lämna ett spår
Postat av: Anonym

sjukt snygg du var i blont hår Linda!

2008-11-28 @ 22:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0