Måndag!

Ojojoj vad tiden rinner iväg, det är redan måndag och en ny vecka!

Lördagens kalas var väldigt lyckat och riktigt trevligt...jonas minn när han insåg hur många vi var i släkten är helt oslagbar! Hahaha, riktigt kul ju :p Var 52 st hemma hos emma, och ändå var inte alla där =)
Snodde ju minstingarna i släkten, mina kusin barn....så söta...den minsta var bara 3 månader =) mmm mysmys!
Kvällen började lite lätt med nintendo wii, fruktansvärt roligt måste jag säga att de var....(slänger ut bilder på de imorrn, hinner inte nu) Efter att de börja drälla in folk så blev de lite mer alcohol och lite mer sprall....Skulle åkt me till Casa men hoppade över det, vet inte riktigt varför men ja o darlingen fick bråttom hem =)

Sen förflöt söndagen ruggit snabbt...hann knappt vakna innan klockan blev fyra och jag skulle till jobbet! Och de är samma sak idag, börjar jobba kvart över fyra idag så ja måste skynda mig iväg och laga lite mat...så ja skriver vidare ikväll eller imorrn....slänger upp bilder sen helgen då :p

byebye!




Hihi min lilla sandrabello som tar årets sista dopp i onungasjön!
Saknar verkligen sommarens värmande sol, nu är de ju massa snö och
flera minus grader ute!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0