ja.....

ja jag erkänner, idag har ja inte haft något liv!! Gick upp vid tolv! helt galet....så tråkigt när man inte har något inplanerat för dagen...blir ju helt förslappad :p

Har till och med suttit framför internet hela dagen...usch känner mig som en data nörd! Och jag av alla som verkligen inte någongång någonsin brukar ta del av tävlingar på internet har gjort det, så nu är ja oxå invigd =)
http://kartesch.com/games/game_load.php?sid=10&gid=30&uid=0&rid=72058&status=2 kolla in länken vet ja =p

Nää vad är nytt nu då...jo ja har kanske hittat en bil ja vill ha =) Kikar ju runt på blocket ett par gånger i veckan och nu har ja hittat vilken modell ja vill ha! HihI, kanske ska lägga på charmen och önska mig den i julklapp av min fader...mmm får nog komma på något bra att kontra med bara =)

Nu ringde min kusin emma, ska springa bort till stationen, hon har med sig mina stövlar ja glömde hos henne i helgen...fick ju som sagt bråttom hem :D

nää nu får ja skynda mig innan hennes tåg går...



Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0