Helgen!

Har inte haft tid att skriva något i helgen...har haft fullt upp med min darling :p

I fredags blev jag kidnappad av Jonas, han tog mig till en liten mysig italiensk resturang i alingsås.
Var riktigt romantiskt med italiensk mat, italiensk bakgrundsmusig och ett ruggigt gott italienskt moserande vin!
Mmm middagen var lyckad och när vi var mätta och belåtna dukade vi upp men gott framför en hyrfilm jonas fixa =)
Han är ju bara för aöt iböand när han får sina mysryck och gör sådant...tack för allt älskling!

Lördagen börja men en lång morgon och en sen frukost...men sen hamna vi i soffan ännu en gång. till sist bestämde vi oss för att hitta på något så vi drog på oss skorna och gick en promenad-till kina resturangen =) haha. Blev ännu en mysig middag ihop!
På lördagskvällen hade vi planerat sedan länge att vi skulle med vännerna och basta och bada tunna....vilket vi hade sett fram emot länge. Men vet inte varför vi inte följde me, vi gick till statoil och hyrde tre filmer till och köpte massa chips och dip och myste ner oss under en filt med tända ljus här hemma ist...hihi tror nog att vi har blivit som två hopplöst kära tonåringar igen =) gött gött, älskar nämligen att mysa med min darling!

Tillslut kom söndagen och vi åkte ut till jonas föräldrar....satt där och tjöta ett tag och sen skulle ja hjälpa till att byta däck, har ju blivit snorhalt på vägarna redan =( men vi skippa det och drog ut och "körde stolle" på deras marker ist =) hehe Jonas min är oslagbar då jag drog på lite extra...haha han skriker-hur kör du kvinna?! Riktigt roligt och skrämma honom lite, han gör ju alltid de mot mig...tvi där fick du älskling =)

Nu är det måndag och jag sitter här hemma efter att ha fått ett litet städryck...är ledig idag och hatar att inte ha någon inplanerat för dagen. Men men evelina smsa igår och skulle kankse komma =) vore ju trevligt, har ju inte setts på mycket mycket länge nu tyvärr..... Nää nu måste ja kila...tänkta tvätta lite innan min darling kommer hem =)

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0