Borås!!

Just när jag har somnat om i min skönhetssömn efter att älsklingen försov sig till jobbet och hade varit uppe och brötat omkring så halva kvarteret hörde honom, så ringer min syster!
-Hej vad gör du?
-sooovvver!
-va? och går misste om de vackra vädret?
(dum som ja är, rusar ja upp ur sängen för att kolla om hon driver med mig och att försäkra mig om att de inte varit snöstorm eller något liknande)
-vad snackar du om? de är ju jätte grått och tråkigt....
-jaha inte här iaf....

Hahaha är hon inte lite blåst ändå? Bara för att vädret är fint i borås så behöver de väl inte vara de hos mig,haha! Tror nog de bara va en bortförklaring för hon ville ha sällskap då hon va ute o rökte :p
Vi snackade vidare och bestämmde att ja skulle komma och klippa mig på en återbeställning idag....så ja och sandra drar till borås sen =) Ska dra lite tidigare så vi kan gå till resebyrån och prata lite med dem. Måste ju veta vad för sorts flygbiljett passar oss bäst.
De blev tyvärr inget med seychellerna för mikaela fick brått hem till sverige igen och kommer inte åka tillbaka de närmsta åren iaf....Tycker synd om henne...hon som trivdes så bra där nere =( Jaja men eftersom Jonas har tagit tjänste ledigt i januari till mars så ska vi åka på en annan trip =) jag, darlingen och sandrabello åker till malaysia, phillipinerna och thailand i stället och backpackar lite =) kan ju knappt bli bättre.....

Nä nu måste ja dra och få i mig lite frukost....sen får ja nästan göra mig klar för att åka!

Puss hej!

Hoppas bara att de är lika vakert som man sätt på bilderna från resebolagen

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0