10 000

Japp nu har man spelat tiotusen med min sanda igen...hehe ovanligt! Hon kom igår som ett skott då ja va lite nedstämd, men då kom hon och glad som tusan blev ja :D
Hon och jonas drog iväg till affären medans ja laga maten åt oss...och hem kommer dom med en superfin bukett med blommor till mig! SÅ himla fin med rosor, och massa andra fina blommor i olika färger....sött av dom!
Som ett litet tack så bakade ja en hallon/blåbärspaj...mmm vad gott!! Älskar ju som sagt hallon som ni förmodligen förstått :p
Idag har jag och sandrabello storstädat här oxå...behövdes kan ja säga...ja har ju varit borta så mycket den sista tiden så jonas har ju bara dragit över golvet snabbt med damsugaren-en liten latmask är vad han är :p Men vi kompenserar varandra väldigt bra ändå...han diskar ju jämt och ständigt-han får nämligen panik om de står disk på bänken, likadant vad de gäller tvätten...gött att man delar så bra på allt...nää nog om de...vad händer mer idag? Jo ja ska laga mat nu så man hinner få i sig lite innan man ska jobba igen....va ett tag sen nu.

Isöndags åkte ja till min fader på tjörn...mysigt med farsdagfika och presenter =) Effter de åkte jag och min kära lillasyster med min fader i lastbilen...han körde mig till uddevalla så ja kunde ta bussen till lysekil....hihi var väldigt länge sen man åkte med honom i lastbilen...hade glömt av hur skönt de är att bara sitta där och prata om allt mellan himmel och jord och bara vara....känndes skönt. Va i lysekil tills i tisdags....var riktigt roligt att träffa annsofie igen =) Men natten mellan söndag och måndag blev ja lite nervös-de var ju orkanstyrka på vindarna och ja var helt säker på att taket skulle blåsa bort....men som tur va så låg de kvar på morgonen :p hihi...hatar lysekil på vintern...ska nog bojkotta de tror ja!

Förresten så beställde vi ju resan för ett tag sen, fick biljetterna och all annan information hem i brevlådan igår :D Tror nog att man börjar förstå nu vad de är vi ska göra....va ska ut i vida världen! Och de är inte vilket resa som helst till grekland eller spanien i en vecka-utan hela sex veckor i värmande thailand, malaysia och singapore! Känns gött gött...fryser ju häcken av mig nu och de är ändå 4-7 grader ute varje dag....bläää!

Måste bara säga skit unge.....min lillebror adda mig nu på msn och skicka en länk till youtube där han springer och gör en bakåt volt. Han är skit stolt för de är bara han som kan göra de i klassen...men de ser fan ut som han ska bryta nacken...tror nog ja måste ta mig ett snack med honom :p

byebye

Lämna ett spår
Postat av: Lisa

skulle vara kul om du la ut bilder på nya frisyren.

2008-11-14 @ 08:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0