1 Advent!

Jippi, idag är det första advent! Vilket menas med att de snart är jul, nyår, min systers stora fest och sen dax för vår fantastiska resa....och inte långt efter att vi kommer hem är de nästan sommar igen =) Och ja älskar sommaren!!!

Jjaja nog med galenskap nu....första advent...hmm jo den va väl lyckad. Ligger ju i soffan med min darling (självklart bakfulla idag) och tycker synd om oss själva....hhihi nää inte riktigt man mår som man förtjänar om man säger så :p

Igår var de finalen på KorpRocken (skrev om de för drygt 4-6 veckor sedan) och våra vänner var med i slutspelet....var roligt att se dom som första band komma ut på scenen..Står och hejar på dom som alla andra nedanför scenen men helt plötsligt händer något-swiiiich!!! Och helt plötsligt är jaen meter över alla andras huvuden!  SIMON!!!-skricker jag, för alltid när något oväntat, dumt och idiotiskt händer så är de simons fel :p
Men förutom det var kvällen väldigt trevlig, mycket folk och bra musik....fick till och med Jonas till att dansa loss med mig och räkan, inte ofta de händer =)

Men nu ska ja ladda ner Risky busniess (vet att de inte stavs så :p ) och sen hoppa i säng, är ruggigt trött och
måste va pigg o kry immorrn, ska fira min lilla syster stellas födelsedag, redan tre år....shit tiden går fruktansvärt för fort!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0