YEEEESSSS!

Yes, nu va ännu en helg avklarad-och jag lever fortfarande!! Haha där fick du sandra :p

Får göra en sammanfattning som vanligt efter en helg =) hihi!

Fredagen startade värligt sen...hade en väldigt skön sovmorgon och sen bar de iväg till stan...shoppade
loss lite till =) hade ju glömt köpa mascara, rouge, strumpbyxor och ett partylinne...shit...måste kanske gå i terapi för ja är nog en shoppoholic :/  På kvällen blev de förfest hos Suzanne..super...blev ett gäng som skåla och snackade skit...sen bar de iväg till delicious med nattis...och jag säger bara en sak-kul!! Blev ett gängdrinkar, cider och campange =) gott gott...tills vi köpte en flaska för att ha champange regn...haha ajaj...! Fick lite ångest när man såg Petter...han börjar ju bli gammal...och de menas ju att jag oxå har blivit äldre!!!! Har redan åldersnoja :p hihi! Kvällen slutade iaf kanon för när ja kommer hem så fick ja en överraskning-min pojkvän va där =) såå söt han är!

Lördagen spänderade vi med en promenad, en fika på stan och en glas vid vattnet...sen drog vi till tåget för att åka till vårgårda...men ja fungerar ju inte på bakfyllan så ja hade kollat fel :p så då kom bengtsson och pettson i cabben och hämta oss =) gött med öl och friskt vind i håret =)  Hoppade av hos sandra i vara...vi hade tänkt ha en myskväll och bara ta en öl...men som anligt blir de katastrof när vi umgås =p så...fullt ös medvetslös blev mottot för kvällen så vi drog till en vän och på förfest och sen till kiko på inflyttningsfest...fattar inte varför jag har börjat gå på spriten igen..hehe ska ju hålla mig till öl och vin...man blir ju så jäkla fuller :p Kom inte i säng förnst solen hade gått upp och vi hae ont i smilegroparna av allt bus :D

Söndagen blev en riktigt jobbig dag då vi knappt kunde stå på benen...men de bar iväg till pizzerian och sen till skara...och självklart blev de en sväng till mor sin på morsdag =) Men jag och sandra kan ju inte hålla oss ifrån varandra så vi drog ihop entacoskväll med lite yatzyspelande =)

Nu sitter man här i skolan igen =( är gött trött på att komma hit och inte göra något!! Har ju inget här att göra förutom att få närvaron :( Känner redan ångest för nästa vecka...shit de kommer ju bliparty dygnet runt med karnevalen, bellmanfrukosten, ölbrännbollen och lisebergsresan...=) hehe nää nu blev ja partysugen igen...

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0