Women are people!

Åh gud vad roligt jag har-eller not! Tcker att all press från skolan börjar stiga mig mot huvudet nu...sitter och försöker iaf att gra ett arbete till nu, historian och feminismen under 1800talet..mm vad kan man säga om den? jo it´s suck! Jag vet något annat som oxå suger och de är att jobba =( ska till jobbet om 40 minuter...blä blä blä! men de är ju en ny månad och man måste ju börja jobba in alla evighetstimmar...den ända stunden man är glad att man jobbar är då man får lönen...skönt att försörja sig själv och inte behöva förlita sig på någon annan-trots att de kräver en hel del!

         image49                                                       image50

Men nu till en rolig sak =>) Äntligen blörjar man inse att alla våra 12 års slit är snart över...fick ut studentschemat idag  =) gööött nu förstår man att det bara är 5 veckor kvar....fast bara tre till att betygen ska vara satta....men sen är det fest dans och sång på studenten =)

kom just på en sak =) imorgon vid den här tiden är jag färdig med en grej som varit planerad ett tag-shit är sjukt nervös...fy fasen :p  men som tur är kommer min underbara jonas och håller min kvar här på jorden och är ett stort stöd =) tack för den omtanken babe ;p

nej nu får ja återgå till arbetet =( tråkigt!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0