Torsdag!

Mmm idag är de torsdag...och för ovanlighetens skull är ja inte de minsta glad :( kan bero på att jag vet att ja inte ska få träffa jonas imorgon...han åker ju som sagt till öland denna helgen! Åh tusan oxå....alltid är de något!

Igår va ja oxå på konstigt humör...kände mig nere på någotvis trots att ja va glad och umgicks med mina vänner =) vet inte vad de är med mig, har börjat ana att ja har fått diabetes eller något...symtomen liknar iaf det...vågar inte gå och kolla mig för ja är sjukt rädd för sprutor! Som i tisdags då ja va hos tandläkaren...då fick ja lustgas (vilket va rätt kul faktiskt) och ja va ändå såå jäkla nervös...men är iof rätt stolt nu =) ja tog ju trots allt tre sprutor då =) haha...fattar inte hur ja har kunnat göra två tatueringar...och nästa tisdag ska jag göra en till! Men helt ärligt funderar ja på om ja kommer klara det...den ska nämligen göras på ett ställe som kommer göra såååå jäkla ont!
Jaja smärta är tydligen en högre grad av njutning sägs de :p

Nää nu ska ja glida vidare in i aulan...vi ska se klart på filmen i historian...så jäkla läskig-den handlar om andra värdskriget och man får se koncentrationslägret med alla barnen och allt annat som hör till...de tar riktigt mycket på mig eftersom ja själv har varit där nere och sett allt med egna ögon-de är helt klart den värsta upplevelsen i mitt liv-näst efter att min lillasyster gick bort så klart....

ne nu ska ja kila...

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0