Mumms!

Hihi nu sitter jag här hemma igen efter ett par dagars jäktande, stressande och sovande :) så jag får köra en snabb uppdatering:
I måndags hade vi klassfest då vi träna inför ölbrännbollen =) Vi blev ett helt gäng i småbåtshamnen, riktigt mysigt med solen som gick ner...kan inte sluta fnissa när man tänker på charlie som slog en långboll och sprang med ett plastglas fullt med öl-haha den minnen och den stressen i någons ögon har ja aldrig skådat förut =) sen drog vi ner till båtgården, och dit kom ännu mer folk från alla möjliga klasser...kom och gick hela tiden men som mest va vi 43 runt våran mysiga läger eld =) Men vi slutade dock rätt tidigt, runt tolv halv ett tror jag attjag och zandra drog hem till mig och tjöta skit och somna :p sen på tisdagen mådde ja förvånadsvärt bra trots fyllan dagen innan...så ja hoppa på ett tåg till jonas =) riktigt skönt att träffa honom, de va ju trotsallt ett bra tag sen! Så idag tog vi ledigt båda två och har myst framför tvn, ätit god mat och bakat chokladbollar-mumms! Hihi, han är faktiskt riktigt bra på det...vilket man inte kan tro :p

funderar på att lägga mig, de är en lång dag framför mig imorgon...ska upp tidigt och storstäda, ta upp tvätten, dra till skolan...shoppa lite, träffa charbel (som äntligen är i stan och hälsar på) och sen ta en fika med jocke...shit...jaja jag är inte dålig på att dubbelboka mig iaf :p
God natt!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0