mmm gött =)

Åhh vilken skön dag!! Ilove the sun =)
Slutade skolan tidigt och åkte ja, nattis, robin, alex och en kille ja inte minns namnet på runt och gjorde lite ärenden...gött med lite fläkt från bilrutorna när det är så varmt :p sen gick ja o basse och fika på gabriels...shareken är ju såå god =) sen gick vi på stan, åt glass, godis och tjötade skit på gräsmattan på torget...smarta lilla ja tänkte mig ju inte för så nu har ja ju fått hur mycket färg som helst! Fasen ja som hade lykats få en sån fin jämn bränna =( men men...sen gick ja till jobbet =( blä tråkigt...men efter redan 13 minuter tog ja en fika pause haha men ja kan inte jobba och koncentreara mig längre så de är bättre än att bara fördriva tiden och inte göra jobbet till 100 % Så ja gick in och sa upp mig :D haha men det fick ja inte för han ville ha kvar mig, blir att ja bara ska jobba två gånger i veckan nu =) skönt då kommer ja hinna med läxorna oxå =)

Har varit hemma en stund nu...ja och thess kollar på X-effekt så jäkla sjukt...men rätt kul ändå :p haha
Är så sjukt nöjd men min nya tatto =) fattar inte att ja vågade, ja som redan har en och vet hur jävla ontde gör :p men men den stora frågan är om ja kommer palla den ja har tid för om några veckor? Shit på de stället har man ju så mycket nerver och tunn hud =( men men de är bara att bita i de sura äpplet som dom säger :p

Mmm känner mig sjukt glad och lycklig =) älskar allt och alla nu typ :p haha min loverboj, min familj och mina vänner borde egentligen ha arsin stor guldstjärna-just för att dom är dom =)
Nä nu ska ja u i trädgården och njuta av kvälls solen inna greys anatomi och Lost börjar-brukar ju få zappa mellan de programen...de är en jäkla otur att dom går samtidigt :p

Shit ja längtar tills sommaren då man kan sitta på kustens klippr med några vänner, gittaren och några öl =)
Gött gött!
image53

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0