Im in love!

Shit vilka fyra härligt roliga dagar jag haft! Mmmm säger bara det, i love life =)
Har så klart varit i vårgårda och myst med älsklingen...de stunder vi inte kramats så har vi och svante grejat med husbilen...haha klart dom har med den lille skrattar linus när han ser mig i målarkläder i den minsta möjliga vrå för att slpia och måla :p haha men fint blev det iaf =) efter det bar de iväg hem för att duscha och göra sig klar för att gå till kinan =) mm älskar kinamat! Igår blev de fest i tånga...två tjejer som fyllde 20, blev rätt roligt men sen drog vi till krogen, dansade loss och träffa massa roliga människor...hehe men vi va ju inte kvar allt för länge ;p hehe...!
Åh ja och jonas har börjat renovera...hehe inte för att lägenheten behöver det, för den är sjukt fin...men vill få till lite mer av min stil =) kan bara säga att det kommer blir såå jäkla bra :p
Vaknade som vanligt sent =( lite synd att bara ha två vakna timmar ihop innan man ska åka...men som vanligt med mig på bakfyllan så är ja lite knas :p hoppa på tågen, som va 15 minuter försenat...så när ja kommer till herrljunga är ja orolig att de anslutande tåget inte invänta de tåget ja kom med...så helt förvirrad ser ja att klockan va 16:00 och insåg att ja missat tåget, så snabbt som fasen springer ja upp på perongen och hoppar på tåget tillbaka mot vårågrda! Hhaha men grejen är att när ja hoppat av tåget vid jonas så inser ja att jag klockan va 15:00 och att ja hade åkt med ett förtidigt tåg hahaha.....så efter 15minuter åker ja med nästa tåg mot herrljunga igen...fyfan vad ja är trött på alla jäkla tåg just nu :p hihi! Annars har denna dagen varit väldigt bra, vet inte varför men känns som att allt är helt underbart och ses verkligen fram emot sommaren och min flytt nu =)


Så här har ja varit de sista dagarna =) vet inte vad som tagit åt mig :p
image48

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0