helskottttttttan!

Ja blir så arg, så jäkla arg! Fy fan säger ja bara!
Gick in till tattostudion igår, så nervös så jag skaka...men blev så besviken att alla spänningar släppte då de hade blivit en dubbelbokning =( så vi fick boka om min tatueringstid...åh nu måste ja ladda upp mig igen för den smärtan-grrr =( jaja för att inte vara arg längre gick ja o jonas på stan och shoppa =) sen fika vi och gick på bio...så himla mysigt... =) åkte med honom hem till vårgårda etferåt...alltid lika gött att komma dit.

Lina hämtade mig i morse, vi åkte till borås och shoppa...hehe fem par sko blev det =) gött gött!! I love shoes!! Sen drog vi till syrrans salong och fixa sommar frissen...skönt att de är över nu oxå :p Nu är ja hon min babe sandra, hon är ju delägare i the trubbelmakers =) hahahaha...våran firma om man kallar de så :p nu ska vi iväg och köpa fika för vi ska ta bilen iväg på en piknik, skvallra, och spela badmintong...så sött =)

nu fick ja bråttom så ha de bäst :p

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0