Helgen!

Hehe ja vad ska man säga om helgen då....mmm jo att dne har varit super!!! Hihi...på fredagen va ja med nattis och robin, käkade lite mat och sen blev de fest hos carro =) mycket roligt och trevligt folk måste jag säga, och en väldigt god bål =) Tillslut drog vi till gabriels...ajaj säger ja bara...spela upp massa pengar och blev fuller :p hihi men kul hade vi...måste bara tillägga att eve är sjukt knäpp på fyllan-kolla min färgen, erkänn att du vill slicka på den...! Öh låter kanske inte så kul men ni skulle sett henne =)

Sen på lördagen skulle farfar hämt mig vid 10 för att vi skulle åka på kalas och fira mig =) men som vanligt försov ja mig och fick rusa upp ur sängen och sätta mig bakfull och pina mig själv genom den långa bilfärden =( hehe men man får väl skylla sig själv =) Fick dessvärre en lite mindre hjärtklappning när vi är på kalaset-de va ju hur mycket fok som helst! Och ja som bara trodde de skulle vara pappa och co....men men de va ju kul för många söta och roliga presenter blev det =) Jag lät min lilla syster öppna mina presenter...hehe vad hon är söt...när hon öppnar en av dom som de va ett presentkort i så tog hon fram den och sa- En lapp? Och sen länger iväg den och börjar på nästa...hihi hon är för underbar =)

Senare på lördagskvällen blev de förfest hos fredrik med simon beckis, nattis och co =) nice som tusan! Sen gick vi till stures och sen gabriels igen :p Men festen sluta inte där för carro drog ihop efterfest och man kom inte i säng innan kl 6 =( Söndagen spendera vi (rasmus, eve, carro,pauline, thess och ja) framför en hel mängd med tjejprogram och tillsist med snyftfilmen body gard-sjukt fin film =)

Nää nu ska ja skriva klart min rapport så ja blir färdig med den någon gång!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0