?

Hmm shit...har massa funderingar i huvudet =(ärligt talat borde ja skjuta dem åt sidan men tror inte ja klarar av det...mmm så ja får väl ta tag i "problemet" och gå till jobbet och säga upp mig!! =)
Vet inte varför ja börja tänka på+ det så jäkla starkt igår...allt runt skolan, jobbet, studenten, flytten, nya jobbet, norgeresan och körkortet är så noga planerat och allt kommer hända under sommaren så vet inte om jag har ork, tid eller viljan till att jobba mina sista 5 veckor här  i Lidköping! Åh gringig på mig själv....jaa om ja nu säger upp mig har ja ju råd till allt som behövs plus att ja får återbäring på skatten, såå gött =) men men  får se...jobbar nog veckan ut iaf !

Min favorit kommer till mig runt halv fyra =) kul kul..känns som en evighet sen vi sågs, trots att de inte var det =) Ska försöka hinna med ett besök hos or min på sjukhuset...som vanligt har hon fått åka ambulans in igen för några dagar sen...att de aldrig kan bli bättre =(

Ne nu får ja sätta igång så ja o sandra blir klar med våran animation innan betygen sätts :p

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0