Sjuklingen där!

Nu är de ett tag sen ja skrev....igen! Men som sagt, har lite mycket att göra på helgerna så hinner ju inte sitta framför datorn :s
I fredags så åkte jag, mikaela, sandra och räkan på Villa match i Lidköping...var faktiskt mycket roligare än jag trodde. Tog massssssor av kort men glömde kameran i sandras väska när ja släppte av henne i Vara på kvällen-slänger upp lite bilder när jag hämtat den igen.  Efter de blev nästa anhalt i herrljunga där Räkan hoppade av hos sig och sen styrde jag och mikaela bilen mot Alingsås. Snacka om att jag var trött då efter allt skrikande och hejande på matchen....såg ju knappt vägen i duggregnet =( men när vi väl var frame på Sturesbowling så fick vi rört lite på oss så vi pigga till....hämtade upp killarna och då skulle dom ju självklart ha mat! Så de tog ett bra tag innan vi kom hem. Men tillslut kunde ja lägga huvudet på kudden och jag tror nog att ja somna snabbare än min alcoholpåvärkade älskade jonas....haha...han hade haft jätte roligt på bowlingen om man säger så =)

På lördagsmorgonen väckte ja min älskling för vi skulle till knalleland i borås =) Det ble en eldag med julklappshandling och är både jag och jonas färdiga, riktigt skönt! Efter att vi trängts på parkeringen (nästan omöjligt att komma ut därifrån, ännu väre var de att hitta en p-plats!) åkte vi en sväng till minsysters salong =) Var mysigt att träffa henne, var ju ett tag en nu. Hon har ju renoverat salongen igen så ja fick tre av hennes "gamla" lampor...riktigt snygga....passar perfekt till min "sminkhörna" jonas har snickrat ihop åt mig...tar ett kort när vi fått tid att sättta upp dem =)
På vägen hem sen så åkte vi förbi jonas föräldrar...riktigt mysigt att sitta i julstämningen och fika med dom =) Sen innan vi åkte därifrån gick vi ut i skoen och högg oss en fin julgra, kunde varit lite tjockare men ja började få panikkänslor i de totala skogsmörkret, så vi tog en hyfsad iaf =) När vi ko hem så var de bara att bära upp alla påsar och självklart granen....smyckade denpå kvällen sen....blev riktigt mysigt med våra egengjorda julkulor...alla med olika motiv!

Och även på söndagen fick vi hoppa över sovmorgonen...skulle åkt tidigt ner till tjörn och min far =) Även det blev en mysig dag....va ute med farfar och hundarna och kasta pinne, hihi så söta dom är =) Julfikade med glögg och dess tillbehör och självklart......firade vi minijulafton!! Mysmys....men ist för tomten fick min lilla syster Sara dela ut julklapparna...så himla söt hon var när hon krama mig, jonas, farfar, pappa m.m ett flertal gånger då hon kom med en julklapp i taget =) Fick massa roliga och bra saker...bland annat en super bra resväska till vårat kommande utlandsäventyr, sängkläder, ett nytt strykjärn, badlakarn, lite annat smått och gott men de coolaste var ju självklart de "ovältbara glasen" Dom har en helt rundboten men kan ändå stå upp och man kan inte välta dom :p skit häftigt!

Ja och nu är de måndag och jag skulle jobbat....men fick sjukanmäla mig igårkväll...typiskt....mår konstigt. vet knappt m ja ä sjuk, förkyld, har migrän eller om jag mår prima....kommer i små vågor hela tiden-blä! Så idag tog ja mig en riktigt rejäll sovmorgon och ska gå och fixa lite frukost nu....ska bli gött! Får ringa min Love Sandra och ha henne som sällskap i luren en stund =)

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0