OMG!

Igår kom min sandra och lilla sanna och hämtade mig i kyliga Lysekil...tack för de tjejer ni är underbara =)
När vi var på väg em stannade vi till på Torpköpcentrum...inte de bästa shoppingstället ja varit på men hitta två snuskigt snygga klädesplagg till mig....mmm kommer njuta när nyår kommer och ja drar på mig den snygga partyblåsan!
Köpte även min första "shjortklänning", har haft lite svårt för dom plaggen förut men nu hitta ja en som ja fall pladask för, jippi tänkte ja och även den satt som gjutet på mig...hitta även den sista lilla julklappen till Jonas så nu är jag helt klar med honom....min lyckodag kan man lugnt säga =) (bilder sist i inlägget :p )

Efter det blev de en sväng upp till sandra och självklart spela vi tiotusen...ända fram till min älskling kom och hämtade mig på kvällen....var såå jäkla roligt att se hans minn när han insåg att ja ljugit för honom. KLART SOM KÖRVSPA ATT JA KLARA KÖRKORTET! Haha hade ljugit om att ja kugga så han trodde ja va jätte ledsen men sen hoppa han in på passagerar sidan och var lika glad som jag(kanske för att han slapp att köra) hihi....åkte till emelie de första vi gjorde och tog en snabb cigg, var ju tvungen att åka sen för ja skulle in i affären, duscha och packa upp innan desperata fruarna hade sin säsongsavslutning =( tråkigt...men man överlever.

Idag ska ja ta bilen själv för första gången och åka till min bror i Vara och hjälpa honom med hemsidan han håller på och lägger upp-kommer bli en super bra grej ska ni veta =) Sen åker ja o hämtar upp lilla Räkan, ska ju "ta tåget" hem tillsammans idag men icke...tar ju bilen ist så hans minn kommer och bli intressant att se. De roliga är att de flesta vet inte enst att ja börjat me körkortet, gick ju så himla snabbt från att ja startade. Tog mig sammanlagt 14 dagar från början till slut =) Tycker att ja förtjänar att vara lite stolt över mig själv iaf =)

De ända som inte går min väg i livet just nu är att ja har beslutsångest, kan inte bestämma mig vad ja ska göra i helgen. Det är ju klassfest för första gången sen studenten på freda, vilket vore jätte kul men vet inte om ja känner för att dricka så ja är nog nykter då. Kanske blir så att ja emelie och troligen räkan åker till Lidköping och går ut på stadt men då blir de ju mängder me alcohol ändå =) Äh ja tar en dag i taget, de är ju ändå bara onsdag idag....

Hitta en rolig lista som passar mig väldigt bra nu =)

Tre saker, Tre frågor, Tre svar.

Tre personer som gör dig till en bättre person:

Självklart jonas!
• Fuskar och säger mina vänner, kan inte skilja på de olika personligheterna :p
• Min familj!

Tre saker du uppnått det sista året:

•Flyttat ihop med min själsfrände Jonas
•Tagit studenten
•Tagit körkort =)

Tre saker du vill uppnå nästa år:

• Våran drömresa på 6 veckor i Asien, längtar!
• Försöka komma överens me Jonas vart vi ska köpa tomten där han ska börja bygga vårt hus på i slutet av nästa år =)
• Oj svårt, har så mycket jag vill göra. Men får bli att börja en utbildning jag verkligen vill göra...hemlis än så länge.



Mm nää nu får ja åka så ja hinner iväg innan de börjar något bra på tv, då har ja riktigt svårt att slita mig :p

Slänger snabbt upp bilderna bara =)

Skit snygg i bak med knappar och är längre längst ner!


Sitter super snyggt, blir läckerst med höga klackskor =)


Men det bästa och snyggaste är ju helt klart min pojkvän ♥

Lämna ett spår
Postat av: Jossan

grattis till körkortet.

vad kostade de?

tog de allt som allt 2 veckor?

2008-12-10 @ 14:53:41
Postat av: Linda R

Jag tackar =)

Japp, ja åkte dit två veckor först (alltså tio vardagar) och efter de så boka körskolan teori och uppkörning åt mig. va lång vänte tid så ja fick åka dit en gån emellan i två dagar för att hålla allt friskt i minnet och sen en dag innan uppkörningen. Allt som allt fjorton tillfällen/dagar.

Vilken Jossan är det?

2008-12-11 @ 13:27:17
Postat av: Jennifer

Hejsan! Har också skaffat mig en blogg =P

Grattis till körkortet!

Oj såå du va på Torp , inte dåligt de .. De va jag med för ett litet tag sen .. Köpte lite julklappar å så =) Hehe , ett ställe där jag brukar shoppa så du va ju änna i mina trakter . Hehe ;D

Ha de bra .. Åå kör försiktigt ! =) Puss Jennifer (_Jejje på Nattstad)

2008-12-12 @ 12:21:51
URL: http://jejjeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0