Juldagen!

Igår var de julafon och dagen kunde inte startat på ett bättre vis =)
frukost på sängen och massa mys....sen firade jag och min älskling "lilla" julafton framför granen och öppnade våra paket....blev jätte glad =) Älskar den mannen!

Efter de åkte vi ut till hans familj och gick julpromenaden som dom gör varje år...var riktigt mysigt faktiskt! Sen resen av dagen spenderade vi med god mat, glögg och gott sällskap =) öppnade julklapparna hos jonas familj innan alla åkte till deras mormor och åt ännu mera....och där vi hade den årliga julklappsutdelningen. Alla köper varsin julklapp (till en man fått på en lapp) och sen får man gissa vem de är ifrån-jätte kul faktiskt =) Och självklart var de tomten som kom och delade ut julklapparna på de sista stället....världens roligaste och klantigaste tomte ja sett :p hahaha tillslut insåg man ju att han var närvös för de var ju min, jonas och hans kusiners kompis-haha!

Idag är de juldagen och jag ska jobba vid fyra....så idag blir de mest till att slappa. Skulle åkt till min mor klockan tio i morse men hon ringde och sa att min lillebror troligen fått öroninflamation så dom fick åka till sjukhuset =( känns trist att inte ha umgåts så mycket som ja velat med min familj nu i jule tid, men man  får dela upp sig så gott de går!
Sen får ja väl se om ja orkar följa med ut ikväll-de tradisionella wärdshuset är ju på juldagen varje år.... Men eftersom att jag jobbar HELA dagen imogon får ja se om ja orkar =( Hade varit kul men, ja vi får se.


Usch...varje dag sitter ja och räknar hur många dagar det är kvar tills vi reser iväg-for a long long time!
Och just nu är det 21 dagar =) Jippi!


Nu ska ja hoppa ut och röka...och sen kanske ta en promenad...känner mig lite ringrostig :p
Ja jäklar nu kom ja på de, måste ju ringa emelie ju....ha de gött så länge....!!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0