JIPPPPPPPPPI!!!!!!!!!!!

Hahaha ja bara skrattar faran i ansiktet-mohahaha!
Eller inte...
Ni som känner mig förstår nog va ja menar....har ju vaccinerat mig idag med twinrix. Haha ni skulle sett mig inne på vårdcentralen....som ett kolo....grät och hyperventilerade....fick till och med gå ut och röka och ringa min älskade Jonas innan ja samlade mod nog för att ta sprutan-MEN JAG TOG DEN ALLT =)
Min lilla sandra fick vara med mig, hon trösta och pratade med mig hela tiden...fick ligga i hennes famn och då gick de tillslut =) Fick till och med ett bamseklistermärke för att jag var så duktig...tog bara en timme för en spruta i 2sekunder...haha!
Igårkväll när vi satt och diskutera detta i hennes kök så börja sandra snacka om att hon ville ha sprutan på röven...haha snacka om att hon blev besviken då vi fick den i armen-Det hade varit ballt var hennes besvikna ord!

Vi kom nyss hem till sandrabello efter att hon bjöd mig på en välförtjänt fick inne på bagarn...mumms med hallon/blåbärspaj och varmchoklad....då fick ja lugnat ner mig lite =)
Men nu är jahelt utmattad att ja kommer somna snart, ska nog krypa ner framför en film hon och ja, gööööt!

Oj nu börjar filmen redan....see yaaaa!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0