Fy f¤¤¤¤n!

Fy fasen oxå! Åh nu jäklar blir ja arg, eller nää de är ja inte...bara fruktansvärt rädd och känner mig riktigt maktlös =(
Nu har vi bokat vaccenation för resan....ska ta den redan imorgon =( helvete oxå.....ja som är så rädd för sådant...tar ju inte enst ett stick i fingret hos läkaren...blir helt kallsvetig, gapar och skricker som en tvååring... Ajaj....

Måste för fasen nån gånglära mig.....har verkligen försökt men de sitter i de undermedvetna =(
Men ja får offra mig lite...får ju något bra utav de....värme och sol...men vete fan vilket som väger tyngst =(

Som tur är så följer sandra med...får hålla henne i handen....den kommer troligtvis bli helt plat =p
nää nu får ja gå ut och röka....blir ju helt till mig här.....

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0