Fredag =)

Japp idag är de fredag....gött gött!
I eftermiddag/kväll ska ja hämta upp, mikaela, sandra och lilla räkan i vara =) Vi ska med räkan på banymatch...fy fasen att ja blivit övertalad till detta....kommer ju stå utomhus och frysa häcken av mig! ni som är intresserade av bandy kanske ser mig på tv ikväll hehe...nää ja gömmmer mig nog ärligt talat :p
Efter matchen ska vi upp snabbt på gabriels och träffa lite gammla vänner till mig sen ja bodde i lidköping...ska bli kul =) Och efter de åker vi och släpper av räkan i herrljunga och kör vidare mot alingsås =) Killarna ska till Stures ikväll och bowla...så även dom har tvingat mig att vara fyllechaffis...får se om de går bra eller om ja får panik och slänger av någon :p

Innan ja ska dra iväg och hämta upp den första personen så måste ja göra massa saker känns de som, städa, diska, slå in julklappar, göra de sista 6-8 julkulorna och hinna göra mig själv i ordning...undra om ja kommer hinna allt?

Lika stressigt idag som hela helgen kommer vara, ska upp tidigt imorrn och åka till borås och handla julklappar, hem och julstäda och slå in resten av julklapparna. och på söndag ska allt vara färdigt för då ska jag och darlingen ut och hugga oss en gran =) hihi såå mysigt...synd bara att de inte är massa snö ute...hade ju nästan sett fram emot att pölsa omkring i skogen i midjehöga snödrivor :p haha!

Nä nu måste ja skynda mig lite!


Hihi en bild över mitt kvarter =)

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0