barnvakt :s

Ajaj för de första så håller ja på och bli sjuk och dessutom är ja barnvakt....mina två favorit barn...sötast i världen =) Men dom har en sådan energie att man måste hålla igång hela tiden-förutom när de va scobby doo på tvn förrut :p
Var ju mycket enklare igår när jonas lekte med dom, haha sååååå himla sött, ja kunde inte sluta att skratta åt dom tre busarna =)

Ikväll kommer min storasyster, hennes kille robban, mamma, hennes man, mormor, och resten av mina små syskon hem till mig, ska ha kalas =) så måste baka tårata här snart....om ja hinner...måste ju städa lite oxå....mm jaja får la se hur ja gör!

Skulle ju lagt upp lite bilder sen Villa matchen förra fredagen, och helgens fest....haha hade en liten förfest hos mig på typ 9-10 personer och sen drog vi ut till wärdhuset-fruktansvärt roligt var det!! Var länge sen det var en sån rolig kväll =) jaja men tillslut så styängde puben så då följde några med på efterfest hos oss.......men de sluta ju tyvärr inte där....blev typ 40 pers i lägenheten! Haha ojoj....slänger ut bilder på de när batteriet har laddats lite......
Nu måste ja kila om ja ska hinna ordna allt innan alla kommer!

Imorgon är det nyårsafton, jippi...äntligen får jag använda min super snygga klänning!! Dessutom innebär det att de bara är 15 dagar kvar nu.....shit, nyss var det typ 43 dagar....och i ett nafs bara 15...läskigt vad tiden går fort!


 
Ojoj en väldigt gammal bild på mig ja hitta som en på facebook hade lagt upp, ser ju riktigt tjock ut :p
Min lover köänning som åker på imorgon kväll =)

Lille Oliver, så söt!

Hihi coolt hus va =)

Lämna ett spår
Postat av: Emelie

Haha.. Snygga Linda.. Det kan inte vart igår du tog det kortet :P

2008-12-30 @ 19:14:24
URL: http://anniesmamma.blogg.se/
Postat av: Linda R

Nää tror nog de är på nån fest :p vete fan vad ja gör på bilden men mne haha så ful :p

2009-01-02 @ 23:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0