Andra advent?

Hehe ja igår va deandra advent, alltså är det en vecka och en dag sen jag skrev sist, dam vad ja är dålig på att uppdatera! Elller  lättare sagt, dam vad mycket grejer jag har haft för mig =)

Får väl göra en förbaskad uppdatering( tycker inte om dem och vet att inte ni hellar gör de, men vad gör man när man inte hinner sitta här).

I tisdags åkte ja me sandra hem som vanligt, skulle åkt till min mor men hoppade över det. blev en heldag/kväll med sandra och min lilla emelie =) Hihi satt uppe hos tobbe, skulle bara kolla på film men visade sig att
vi spela pitseneri (stavas inte så, ja vet :p ) och Med Andra Ord, så jäkla roligt har ja inte haft på länge. Och självklart vann jag och emo =) bäst tillsammans så klart =)
Onsdagen spendera vi mest lite halvdant hemma hos sandra, var bakfulla så de heter duga-så vi spela tiotusen hela dan och gick en promenad i juliga Vara.  De är väl de ända positiva med att man inte jobbar regelbunda tider, man behöver inte vänta till helgen om man blir sugen på att "festa tet lite" haha ;p
Torsdag: Även den dagen va ja hos  sandra, hihi...kan inte slita oss från varandra ibland =) Vaknade och var fruktansvärt sugna på hallon/blåbärspaj, så de satte vi igång och baka direkt efter frukosten....mmmm love it! Fick dessutom passa på att vara lite barnvakt till lilla Annie...VÄRLDENS sötaste unge! Tyvärr blev det ingen lång stund men får åka och sno henne en annan gång igen =)
Sen på eftermiddan åkte ja till min mor (nån dag efter utsatt tillfälle :p ). Var ju tvungen att få leka av mig med mina syskon...så söta när dom lyser upp när dom ser att det är ja som står i hallen =) Och man kan ju inte undgå att kela lite me valparna när man är där...såå jäkla fina! Hade ja inte bokat utlandsresa hade jag fasen paxat en...får åka dit i veckan igen och fota för de är obeskrivligt söta dom är! Åkte sen hem på kvällen, saknade min darling alldeles för mycket!
Fredan: Spenderade jag med min älskade Jonas hemma hos oss, julpysslade och målade jätte söta julgranskulor tillsammans....får lägga upp bilder även på dom när jag är hemma igen =)
På lördagen skulle vi gått upp tidigt för att städa och storhandla men vi kunde inte slita oss från den varma sängen så vi fick en ordentlig sovmorgon ;) Sen när vi gick upp fick vi äta lite och sen göra iordning oss, skulle ju hinna me att åka till emelie innan vi åkte på julmiddan me jonas jobb. Julmiddagen var i år på vara konserthus...jätte mysigt var det...fick ju även varsin biljett till "BBB"  Bohusläng big band, ja ni hör själva...det var en jazz föreställning i konserthallen, kanske inte världens häftigaste man kan gå på men vissa stunder blev man riktigt imponerad hur samspelt alla var....fruktansvärt många instrumet kan ja lova. Nog om de, tråkigt ämne att snacka om :p
På söndagen mös ja me min darling så jäkla mycket så han blev nästan galen på mig...hihi skulle ju åka bort på eftermiddagen och inte få se honom för enst tisdagkväll och då får man vara jobbigt mysig :) När vi skulle göra mat tillsammans blev jonas (och ja för den delen) riktigt förvånad över hur bra han kan jonglera...haha jonas med clementinerna som han numera kallar sig-kan ju tolkas som man vill hahaha!
Måndag, ja det är ju idag....så nu är ja äntligen ikapp =) Och idag har ja inte gjort så mycket förutom att ha kört omkring lite....så nu måste ja fördriva tiden tills ja kan lägga mig vilket är fruktansvärt tråkigt och det är därför ja har skrivit onödigt mycket idag =) Men har du läst ända ner hit så vet du nu iaf varför, haha!

Ha de bäst allesammans!



                                           Världens goaste kille!


Ps. En konstig sak hände i natt. Jag lät advensljusstaken vara tänd i rummet så jag säkert skulle vakna när klockan ringde imorse....men sen vaknade jag vid tvåtiden och kunde inte somna om för att det var så ljust så ja vred om en lampa i ljusstaken så den slockna och tände en liten lampa ist...blev skit bra tycker ja och somna om igen. Men när klockan ringde imorse så var den jäkla ljusstaken tänd igen!! Hur fasen gick de till då? Måste spöka här i lysekil :p blä läskigt! D.s

Lämna ett spår
Postat av: Emelie (Emo)

Haha.. Ja det va allt skôj när vi spelade.. Det får vi allt ta och göra om=) Men då kanske jag oxå kan dricka lite.. Bra att du äntligen uppdaterat.. Ska det ta 1 vecka till nu innan nästa uppdatering?haha.. :P

Puss Puss

2008-12-08 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0