uppdatering

Gud vad glad ja varit denna veckan =) såå skönt väder, när solen lyser ler hela jag =) hahahahaha =)=)

Lite uppdateringar om veckan :p

Tisdag: Va på stan med nattis, åkte till mc donald och gjorde bort oss-tack vare tullebulle =) fikade med räkan och co....


Onsdag: En lugn dag i skolan (förutom de nationella provet i svenska) gick hem för ja började må dåligt....men med hjälp av lite sömn (inte mindre än 18 timmar) blir man frisk och kry igen =)

Torsdag: Började sent och tog en skön sovmorgon, men som vanligt ringer chefen på torsdagar och väcker mig! hahah han tror inte ja gör något annat än sover :p hade probv i Alternativ Medicin och sen solade jag och co i tre timmar...hahah gött skönt =) Sen gick vi till stan och köpte varsin glass...mmm gott...sen va de bara att åka till jobbet-blä vad tråkigt...men har börjat lte nytt folk så de är kul! Efter jobbet blev de en fika med räkan-the man! hahaha satt på gabriels till tio på kvällen :p hihi massa tjöt och planering blev de allt!


Fredag: har garvat som fasen när vi fixat bland de sista inför tvprogramet-bara tre lektioner kvar till inspelning =) kan inte med ord beskriva hur bra musikvideorna och dolda kameran blec...hahah guldstjärna =)

Ska fram till stan och möta suzanne snart...ska äta glass med lilla nora...en sån söt tjej får man allt leta efter :p sen blir de hemåt färd för att byta om m..m...ska ha grillkväll med nick tobbe och co i levene =) mysigt...

nän nu ringer sussi och säger att hon är på G så  nu drar jag =)
image19
Sol sol sol =)

image20
Längtar till vi lägger i motorbåten här i sommar igen =)

image21
Förra sommaren...Elina är i bild =)
image22
Finns inget annat ställe som gör mig lika lugn och lycklig som de här, jonas brygga =)


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0