sjukling

fy tusan...när ja hade pluggat klart i skolan idag fick ja en olustig känsla =( började frysa blev sjukt trött så ja åkte hem för att vila inna jobbet kl 16:00 men icke då...ja sovi 6 timmar!! Satan hur fasen ska ja kunna sova inatt? De värsta är väl att ja inte kommer ha någon brevid mig när ja vänder och vrider mig i natt...men ja vet ju att ja snart får se dig igen....=) hihi Finns inget bättre än att få höra din röst, lugnar mig alltid =)
Var tvungen att hoppa över jobbet idag =( ja låg under täcket med kläderna på och frös som fasen! Ja som brukar tycka de är varmt med bara täcke...jaja nu mår ja bättre iaf...tack vare min underbara thess =) hon kom hem med dip och moröter och ja stod för colan =) hihi hur skönt som helst att ha henne vägg i vägg...friends for ever!

image15
Räknar dagarna tills vi ses igen...just nu är det 9 dagar kvar =(

image16
Denna väcker fina minnen =) tack för de älskling!

image17
Nää nu måste ja gå och slå en pling inan ja ska kika klart på tvn :p

god natt gott folk!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0