onsdag!

Haha är gött lättad att första delprovet i de nationella svenska B är avklarat nu =) hur skönt som helst, nu har man bara skrivningen kvar på onsdag :p


Förstår inte riktigt hur visa personer kan svika sin bästa vän och sen mitt framför ögonen bara förneka det! Shit vilket fegeri, förr eller senare kommer sanningen fram, är de inte bättre attt erkänna och ta koncekvenserna av sitt hanlande?! Usch säger ja bara....


Sitter i skolan med världens hög med papper framför mig =( funderar på om ja ska ta tag i det för provet är ju imorgon =( tråkigt...men snart är de slut på allt..hämtade ju ut studentmössorna igår-ett steg närmare studenten =) haha!


Igår va ja och fikade =) mums...de va ja perry och räkan sen kom och lillmaria och michell men då skulle ja typ gå och möta min lilla nattis :p hon hade med sin lilla DINA världens sötaste minihund =) vi gick lite på stan, satt och chillade i solan och hämtade upp tulle, sen åkte vi till mc donalds för de va någon som va hungrig...men när vi kommer fram till luckan så ville han inte ha något...hahha så han köpte en glass till hunden ist =) 
tulebulle, haha diggar hans stil...stenhård eller vad va de du kalla det...han och jag hoppade av hos mig, lagade lite mat, kolla tv och åt godis =) Men gick först till tatueraren...så kul...nu är verkligen de färdigt...har bokat in två nya tider i maj månad =) kommer bli sjukt snyggt med två tattos till =) de värsta är att de blir som en drog, smärtan är nästintill outhärlig men redan efter fem minuter vill man bara springa in och sätta sig i stolen och göa mer =) ajaj kan tänka mig att ja kommer blisom en ända målning sen...dock är de inte allst snyggt men men dessa två ja ska göra nu är så eleganta och snygga så de blir toppen =) tack älskaling att du stödjer mig och följer med!

Nu ska ja dra mig ut, har sutti kvar och pluggat i två timmar nu =( måste röka lite...åh vill sluta de är en belastning!
Idag är en bra dag, ska iväg och fika som vanligt när ja tagit tag i mitt prov! men solen lysser och himlen är blå...fy fan vad skönt de är att leva då =) (eller iaf lös nyss)


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0