im in love!

Im a shoppoholic!
Shit, skulle gå på stan för att kika efter ett par snygga solbrillor...men då, just i min ögonvrå ser jag något som gör att mitt hjärta slg ett extra slag =) satan, såå söt sommarskor! Klart att ka köpte dom och nu är min dag räddad...i love it!
Har ätit med sebbe på henrysälskar ju deras kyckling toast...fast idag va de inte riktigt lika gott...vet inte varför men men. sen gick vi till gabriels och fika =) spelade lite på maskinerna oxå :p ingen vinst idag inte, tusan ja som brukar vinna =)
Sen kom min gullthess och hämta mig, vi skulle åka och storhandla mat till oss...hehe slutade med att vi kom hem med flera påsar godis ist =) mmm gott =)

har just betalat alla räkningar...blä tråkigt =( men skönt att de är färdigt! Ska ivägt till jobbet nu...tjo!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0