Helgen:)

En fin vår dag idag =)
image26

Usch...har nog aldrig varit så bakis som jag varit idag...blä vad jobbit! Igår blev de grillning, öl, vin och massa bus haha...blev att ja stannade i Vara efter en lång tidsövertalning. Festen/festerna slutade väldigt bra, iaf för sandra-hahaha såå jäkla roligt. Stefans citat "Jag vill fan inte ha hela frälsningsarmén i lägenheten" beskriver rätt bra att de va sjukt mycket folk tillslut :D men kul hade vi och de är huvudsaken.

Hoppade av i stan vid ett tiden...orkade inte åka med till trollhätan och shoppa på bakfyllan...hehe sist ja gjorde de blev de lite för mycket onödiga köp :p så ja gick till jobbet för att jobba in mina timmar...hade ja tänkt iaf...charbel kommer och kidnappar mig på en lunch på Rhodos efter 2 timmar! Hehe snällt av honom, dock fick ja skuldkänslor då ja inte kunde äta upp maten :p hihi....sen gick vi hem till mig efter en sväng på stan...så skönt väder =) Pratade om djupa saker, är lite sorgsen att flytta ifrån en sådan vänskap, men han flyttar ju till stockholm om 2 veckor så då gör de ju inget :p Sen kikade vi film och åt lite smågodis...muma =)

Imorgon kommer min goding hem till sSverige igen...ska bli skönt att höra hans röst när han landat...sen åker ja nog raka vägen hem till honom =) Haha, hade tydligen ringt til honom i natt, ajaj de samtalet kan inte varit billigt, minns ju inte vad vi snackade om enst...eller jo...någoto en båt hahaha!

Nää nu ska ja nog dra mig till sängs och läsa i teoriboken lite...tråkigt men bra-tydligen =)


Tro, Hopp & Kärlek
image25


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0