grillfest!

Åhh kom just hem, är helt mör i benen-och särskillt mina skrattmuskler :p Har varitpå stan med sebbe och co och efter de blev de att ja o nattis åkte ut till alex i råda och grilla =) haha robin och dom va ju hur roliga som helst...men absolut sötas är ju Dina-the dog! :)  Att åka bil med nattis är som att sätta si i en dödsmaskin...haha no control! Dessutom ryker ju robin i ratten så vi är nära att åka av vägen!! hahaha fan va vi skrek :)

tror jag har fått grill sjukan-har ju typ grillat varje kväll i en vecka snart :) sååå gott! Jag, räkan, ida och min babe hade ju en mysig tillställning i herrljunga igårkväll =) gjorde potatisgratäng, sallad och grilla, efteråt blev de en stund med vattenpipan i kvällssolen =) så mysigt....Min klump i magen försvan helt och hållet när jonas ringde mig när han landade...åh är ju allstid så orolig att de ska bli något fel med planen och han har ju flygit så mycket de sista nu...men nu är de skönt att han håller sig på marken, ett tag tills vi åker tillsammans förstås =)

va på jobbinterjuv i morse...gick hur bra som helst...men dumma jag säger att ja gärna jobba så mycket som möjligt-åh klant! Hur sk ja nu kunna få någon ledg tid med min babe när ja flyttar till honom =( jajaj de blir gött med pengar iaf =) ska försöka hinna med de där med körkortet oxå...men får nog bli efter studenten, har ju sjukt mycket med skolan nu ju =( åh upp imorgon och ha svnationelt prov...tråkigt!! men sen är de över...haha ska bli så gött och springa ut och kunna se slutet på alla skolår =)

nää nu måste ja i säng så ja kommer upp imorgon...sov ju inte mycket i natt =(

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0