Stora tjejen!

Ojojoj säger jag bara!!
Är nyss hemkommen från BVC med lilla tjejen-eller ska man säga stora nu?
Hon är redan 56 cm lång (!) och väger 4120g nu...shit vad dom växer fort!!
Hon är redan 6 veckor idag, känns ju som att det var igår hon kom till oss....våran prinsessa =)
Det är nog dax att rensa lite i garderoben tror jag...för ja märkte att hennes pyjamas börjar bli lite liten och 3 utav hennes mössor har hon redan växt ur :/
Men man ska ju inte vara ledsen för det utan glad att hon mår bra och följer sin kurva =)


Dagsfärskt kort på den lilla donnan, grimaserar lite :p
Är så härligt att se henne le och skratta så mycket som hon gör nu...som idag tillexempel så vaknade jag av att hon låg och skrattade hysteriskt tillsammans med jonas breved mig-kan man få en bättre start på dagen?

Imorgon ska vi iväg på pusseldag/kväll med släkten...ska bli väldigt roligt, och kul att få lite mer julkänsla kanske på köpet :p Sen ska vi sätta upp listerna på panelen i helgen oxå om vi hinner....jonas är iväg till borås och köper det sista idag, plus lite julklappar-kanskne något till mig? Hihi är ju nyfiken utav mig!!
Känns verkligen underbart att älsklingen är ledig på fredagar nu för tiden, veckorna blir korta och helgerna känns så långa =) Är ju toppen att han kommer ta ut pappaledigt varje fredag i 2 års tid, då får man ju så mycket tid tillsammans och han hinner vara med sin älskling( milicia alltså för han har byt ut mig tydligen :p haha) så mycket oxå...för det verkar som han tycker det är lite jobbigt att vara ifrån henne så länge på dagarna då han jobbar...och ja klandrar honom inte-ja kan ju knappt vara ifrån henne en timme eller två-får abstinens då ju :p



Me and my love!

Lämna ett spår
Postat av: Ida Thorsell

Ja dom blir ju väldigt hjälplösa på ett sätt. Men jag försöker lugna han :P haha det är skönt att inte känna oro :) men det är klart, när det väl är dags kommer jag nog inte vara så lugnt som nu :D haha

2010-12-10 @ 18:23:19
Postat av: malin

Hejsan, kolla gärna in min blogg där jag skriver om hur min vardag förändrades när jag träffade min man som jag nu har barn med, som 19 åring, men som jag var livrädd för första gången jag såg han :)

väldigt fin blogg :)

2010-12-12 @ 19:50:34
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Neeej hon kan ju inte redan bli stora tjejen.. Jag hinner inte med alls ju.. Detta är inte okej.. Sägs om en dejt snart? Puss

2010-12-12 @ 23:56:48
URL: http://emtin.blogg.se/
Postat av: Ida Thorsell

vilken tur att du blev lugnare innan det var dags :) för mig kanske det blir tvärt om och får panik när de väl är dags, hihi man vet ju aldrig men ja hoppas det går fint :)

2010-12-13 @ 11:49:00
URL: http://februarymum.blogg.se/
Postat av: Jennie

hon är verkligen jättesöt lilla Milicia! :) Hon är lik er bägge två tycker jag. Ja nu kommer tiden gå i en rasande fart och hon kommer växa ur alla kläder fortare än man hinner blinka. :P

2010-12-14 @ 13:09:06
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0